Laat ons in contact blijven!

Brakesection Magazine

Op de werkvloer: Jeroen Renmans, digital expert bij Walibi Belgium

#4 (Oktober 2016)

Op de werkvloer: Jeroen Renmans, digital expert bij Walibi Belgium

Foto: Jeroen Renmans

Op de werkvloer: Jeroen Renmans, digital expert bij Walibi Belgium

Er was een tijd dat de job van een webmaster van een pretpark simpel was. Je bouwde een website, gaf de bezoekers de nodige informatie en rapporteerde over de bezoekerscijfers aan de directie. Maar naar verloop van tijd kwamen daar nieuwsbrieven bij, sociale media schoten als paddenstoelen uit de grond, de interesse van bezoekers verschoof van foto’s naar video’s om nog maar te zwijgen over het belang van online marketing en ticketverkoop. Digitale diensten werden steeds belangrijker voor een pretpark en het belang ervan stijgt nog elke dag.  

Jeroen Renmans, digital expert bij Walibi Belgium, maakte het allemaal mee. Terwijl we door de ramen gaspijpen en strobalen aangevoerd zagen worden voor Halloween, hadden we een geanimeerd gesprek over wat ooit begon als webmaster en uitgroeide tot een job waarvoor heel wat digitale expertise nodig is.

Het volledige interview kan je lezen in Brakesection Magazine Oktober 2016.
Klik hier om dit nummer te bestellen.

Meer artikels uit #4 (Oktober 2016)

Winkelwagen

Populair:

Met heel veel dank aan onze sponsors:

To Top